Lediga jobb The Workers Of First Impression AB i Solna

Se alla lediga jobb från The Workers Of First Impression AB i Solna. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Solna som finns inom det yrket.

Backofficeadministratör till Dun & Bradstreet

Backofficeadministratör Entitlement Management DNB söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive h... Visa mer
Backofficeadministratör Entitlement Management DNB söker nu en Entitlement Excecutive till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar man beställningar och supportfrågor DNB's våra kredit och marknadstjänster. Konsulten kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs ledighet/semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det de gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka konsultens roll i teamet. Arbetsplatsen är kontoret i Solna men DNB praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
DNB söker en konsult som drivs av att arbeta självständigt såväl som i grupp, leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget.
Konsulten bör vara noggrann, lösningsorienterad, positiv och strukturerad i sitt arbete och det är ett krav att man har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system.
Konsulten har lätt för att lära sig nya system och är van med föränderliga miljöer, gillar att ta ansvar, har god förståelse för kundernas behov och är inte rädd för att testa sig fram och utvecklas självständigt.
Konsulten tycker om att identifiera lösningar till såväl interna och externa frågeställningar och ärenden där denne kan se kopplingar för att effektivisera processer och kundupplevelsen.
Konsulten har kundperspektivet i fokus och drivs av att vara i ett högt presterande team och lära sig nya saker.
Konsulten behöver tala flytande svenska och engelskaPraktisk informationStart: omgåendeOmfattning: HeltidArbetstider: 8-17 mån-fre (hybrid arbetsplats, där du kan arbeta hemifrån 2-3 dagar/vecka)Plats: SolnaI den här rekryteringsprocessen samarbetar Dun & Bradstreetmed rekryteringsföretaget The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Norsktalande Voice of Customer Agent till Samsung

Norsktalande Voice of Customer Allt vi gör på Samsung drivs av vår passion - vår vision är att skapa och utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi sker en konstant förändring och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Liksom vi har gjort i 70 år har vi fortfarande siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot en långsiktig framgång. O... Visa mer
Norsktalande Voice of Customer

Allt vi gör på Samsung drivs av vår passion - vår vision är att skapa och utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi sker en konstant förändring och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Liksom vi har gjort i 70 år har vi fortfarande siktet inställt på framtiden och förutser marknadens behov och krav så att vi kan styra vårt företag mot en långsiktig framgång.

Om rollen

Voice of Customer Agent är en tjänst där du jobbar med att hjälpa Samsungs kunder att få sina röster hörda! Detta genom att hantera och undersöka fall där kunder haft en negativ kundupplevelse, missnöje med en produkt/tillverkare eller på annat sätt blivit negativt påverkad i koppling till en Samsung-produkt. På plats kommer du att ingå i Customer Satisfaction-teamet som hanterar alla Samsungs aktiviteter i Norden med målet att ge en upplevelse i världsklass till deras kunder. För att vara kvalificerad till rollen talar och skriver du flytande på norska, svenska och engelska.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Registrera och hantera kundärenden via telefon och mail.
- Utvärdera orsaker och konsekvenser utifrån kundens ärende.
- Utvärdera eventuell ersättning till kunden.
- Undersöka och vidarebefordra ärenden där det uppstått felaktig information på webbplatsen.
- Informera och återkoppla till kunder gällande garanti eller övriga klagomål.
- Hjälpa kundtjänstavdelningen med att svara på frågor gällande garantier, klagomål etc
- Ringa utgående kundsamtal för att följa upp kundupplevelsen.
- Samordna och vara huvudsaklig kontaktperson för verkstäder, återförsäljare, till Samsungs juridiska avdelning samt kundsupport.
- Översätta texter för manualer, webbsidor och andra informativa meddelanden på norska och svenska.

Krav för tjänsten

- Talar och skriver obehindrat på norska, svenska och engelska
- Har en positiv och nyfiket intresse för Samsungprodukter och Samsung som varumärke
- Du är punktlig, lojal, pålitlig och har en hög arbetsmoral
- Har förmåga att bygga starka, långsiktiga kundrelationer
- Har goda datorkunskaper och erfarenhet av att jobba i Excel

Meriterande för tjänsten

- Om du tidigare jobbat i en kundtjänstroll
- Har erfarenhet av konsumenträtt
- Har erfarenhet av kundtjänsthantering som ersättningar, returer och krediter

Praktiskt information
Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag 2 år
Placering: Kista
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Samsung med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare på [email protected].
Missa inte att visa ditt intresse för tjänsten omgående, selektering av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas inom kort.
Vi ser fram emot att lära känna just dig i den här rekryteringsprocessen, varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan, start omgående

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter ca 10 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där alla hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund
-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. Initialt 6 månader, god chans till förlängning/tillsvidareanställning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, visst hemmaarbete i dagsläget
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna till avdelningen för offertadministratörer! I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande.


Du kommer att arbeta med:

- Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
- Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
- Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
- Lägga beställningar internt efter signerad offert.
- Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.



Är du den vi söker?

- Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
- Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
- Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
- Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
- Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!



Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: omgående
Omfattning: heltid, vikariat på 2 år med god chans till förlängning

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Wella - Sommarjobb

Söker du sommarjobb? Tycker du om att jobba i en kundtjänstroll med både admin och telefon? Då finns nu möjlighet att jobba på ett marknadsledande företag inom skönhet - Wella! Vi söker dig som vill stötta upp kundtjänstteamet under semesterperioder. Teamet består av 10 engagerade medarbetare vars ansvar och arbete är att erbjuda utmärkt service mot Wellas kunder på hela nordiska marknaden. En utmärkt chans för dig som vill jobba i en varierad roll på ett... Visa mer
Söker du sommarjobb? Tycker du om att jobba i en kundtjänstroll med både admin och telefon? Då finns nu möjlighet att jobba på ett marknadsledande företag inom skönhet - Wella!

Vi söker dig som vill stötta upp kundtjänstteamet under semesterperioder. Teamet består av 10 engagerade medarbetare vars ansvar och arbete är att erbjuda utmärkt service mot Wellas kunder på hela nordiska marknaden. En utmärkt chans för dig som vill jobba i en varierad roll på ett framgångsrikt företag inom skönhetsbranschen.

Om Wella
Wella Company är en av världens ledande skönhetsföretag bestående av ikoniska varumärken så som Wella Professionals, ghd, OPI och Sebastian. Globalt sett jobbar 6000 personer utspritt i över 100 länder med att möjliggöra för konsumenter att se, känna sig och vara deras sanna jag. Läs mer om Wella på deras hemsida: www.wellacompany.com (http://www.wellacompany.com/).

Arbetsuppgifter

- Ta emot ärenden via mail, telefon och chatt från kunder, återförsäljare, säljare på Wella, frisörer m.fl.
- Orderhantering
- Stötta logistikavdelningen med leveransinformation
- Ge bästa möjliga service


Kvalifikationer

- Avslutad gymnasieutbildning
- Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Erfarenhet från service, erfarenhet från tidigare liknande kundtjänstroll är starkt meriterande
- God systemvana och kunskaper i Office-paketet, Excel främst
- Tidigare erfarenhet av orderhantering, helst i SAP, är meriterande



Vi tror utöver ovan kvalifikationer att dina personliga egenskaper är viktiga för att lyckas i rollen. Vi tror att du är social, kommunikativ, flexibel och en sann problemlösare. Du drivs av att hjälpa andra, både kunder och teammedlemmar, samt att erbjuda utmärkt service.

Praktiskt

- Anställningsperiod: juni- mitten av augusti. Finns chans att få jobba extra efter denna period
- Arbetstider: Vardagar mån-fre 8-16:30, heltid
- Plats: Solna
- Anställningsform: Konsultuppdrag via The Wofi, ambulerande tjänsteman



Denna rekrytering utförs av The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på [email protected]. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter ca 10 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där alla hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund
-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. Initialt vikariat på ca 10 månader, god chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, visst hemmaarbete i dagsläget
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter ca 10 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där alla hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund
-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. Initialt vikariat på ca 10 månader, god chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, visst hemmaarbete i dagsläget
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna till avdelningen för offertadministratörer! I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande.


Du kommer att arbeta med:

- Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
- Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
- Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
- Lägga beställningar internt efter signerad offert.
- Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.



Är du den vi söker?

- Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
- Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
- Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
- Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
- Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!



Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: omgående
Omfattning: heltid, vikariat på 2 år med god chans till förlängning

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna till avdelningen för offertadministratörer! I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande.

Du kommer att arbeta med:

-Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
-Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
-Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
-Lägga beställningar internt efter signerad offert.
-Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Är du den vi söker?

-Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
-Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
-Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
-Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
-Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!

Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: omgående
Omfattning: heltid, tillsvidareanställning med provanställning

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna till avdelningen för offertadministratörer! I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande.


Du kommer att arbeta med:

- Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
- Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
- Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
- Lägga beställningar internt efter signerad offert.
- Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.



Är du den vi söker?

- Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
- Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
- Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
- Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
- Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!



Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: omgående
Omfattning: heltid, vikariat på 2 år med god chans till förlängning

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter ca 10 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där alla hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund
-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. Initialt vikariat på ca 10 månader, god chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, visst hemmaarbete i dagsläget
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar i vanliga tider cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter 11 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där man hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund

-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. 12 månaders vikariat, chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, idag arbetar kundtjänst hemifrån
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter ca 10 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där alla hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund
-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. Initialt vikariat på ca 10 månader, god chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, visst hemmaarbete i dagsläget
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Serviceminded Office Manager / Coordinator

Brinner du för utomordentlig service och vill ta nästa steg i karriären? Blir du ofta beskriven som lösningsorienterad, positiv och flexibel? Då är tjänsten hos RED i Solna något för dig! RED (Real Estate Development) är ett privat fastighetsutvecklingsbolag med inriktning mot kommersiella fastigheter. Bolaget arbetar uteslutande med externa handelsplatser så kallade Retail Parks och har specialiserat sig inom detta område. Läs gärna mer om oss på: (http... Visa mer
Brinner du för utomordentlig service och vill ta nästa steg i karriären? Blir du ofta beskriven som lösningsorienterad, positiv och flexibel? Då är tjänsten hos RED i Solna något för dig!

RED (Real Estate Development) är ett privat fastighetsutvecklingsbolag med inriktning mot kommersiella fastigheter. Bolaget arbetar uteslutande med externa handelsplatser så kallade Retail Parks och har specialiserat sig inom detta område. Läs gärna mer om oss på: (https://www.ricoestatedevelopment.se/)

Hur kommer dina dagar att se ut:

Som Office Manager har du en nyckelroll och ser till att allting på kontoret är tipp topp. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och stöttar kollegorna i deras arbete. Arbetsuppgifterna kommer vara varierande inom flera områden t ex:

- ta emot medarbetare och besökare och vara ansiktet utåt för bolaget
- säkerställa att kontoret är snyggt och representativt
- förbereda och ställa i ordning inför möten och uppvakta besökare
- inköp av kontorsmaterial, luncher, frukost, blommor mm
- säkerställa avtal med underentreprenörer
- skicka och ta emot bud och post
- skicka blommor till kunder eller presenter i samband med butiksöppningar
- kontakt med leverantörer och samarbetspartners
- administrativa uppgifter såsom kopiering, arkivering och inbindning av presentationsmaterial
- ordna gemensamma begivenheter såsom en gemensam lunch, AW eller dylikt
- förbereda, planera och administrera evenemang såsom firmafester och representationsmiddagar
- administrera hemsidan och ansvara för framtagande av material och uppdateringar
- ansvara för bolagets sociala medier och pressmeddelanden m.m.
- assistera VD med exempelvis kalenderhantering, administration och övriga ad-hoc uppgifter


Du får en stor frihet att utveckla rollen och genomföra förändringar som förbättrar kontorsmiljön och olika arbetsprocesser. Kontoret ligger i Solna vid Arenastaden, granne med Mall of Scandinavia)

Den vi söker

Är initiativrik, hjälpsam, lyhörd och lösningsorienterad. Du är ordningsam och har ett sinne för detaljer. Som person är du ambitiös och ansvarstagande och gillar att ge det lilla extra. Du är social och sprider glädje omkring dig. Du gillar att ha koll på läget och är inte rädd för att styra upp saker och ting. Vidare tror vi att du motiveras av tanken på att få göra ett riktigt bra jobb och att få jobba med omväxlande arbetsuppgifter.

Vi söker dig som:

- som är noggrann, detaljorienterad och har unik känsla för service och estetik
- är duktig på att kommunicera i såväl tal som skrift, båda i svenska och engelska
- har relevant erfarenhet från service i roller som Office Manager, Customer Success, kundtjänst, försäljning eller liknande
- är ansvarstagande och känner stolthet i att fullfölja dina arbetsuppgifter
- har mycket goda datorkunskaper / mycket goda kunskaper i Officepaketet
- har B-körkort


Vad kan RED erbjuda dig?

RED är det lilla bolaget med stort hjärta och en utpräglad vinnarkultur, stark entreprenörsanda och högt tempo. Du blir en del av ett litet familjärt team med mycket framåtanda och stark drivkraft. RED erbjuder dig en central spännande roll där du får stort eget ansvar och där din serviceförmåga värderas högt. Du kommer till en inkluderande, omväxlande arbetsmiljö med social gemenskap och starka värderingar. RED sitter i toppmoderna lokaler vid Arenastaden i Solna och blev 2018 nominerad som kandidat till Sveriges snyggaste kontor.

Praktisk information

Arbetstider: Vardagar mellan 07:45-16:45. (Måndagar 07:30 för gemensam frukost Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Anställning: Uppdraget startar som konsult via oss med ambition att bli anställd direkt av RED inom 6 månader. Du bör således se långsiktigt på denna möjlighet och vill vara med på REDs fortsatta tillväxtresa!

Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil på 073 879 58 58 eller [email protected] Vi ämnar tillsätta tjänsten omgående. Välkommen med din ansökan redan idag! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Wella - Sommarjobb

Söker du sommarjobb? Tycker du om att jobba i en kundtjänstroll med både admin och telefon? Då finns nu möjlighet att jobba på ett marknadsledande företag inom skönhet - Wella! Vi söker dig som vill stötta upp kundtjänstteamet under semesterperioder. Teamet består av cirka 10 engagerade medarbetare vars ansvar och arbete är att erbjuda utmärkt service mot Wellas kunder på hela nordiska marknaden. En utmärkt chans för dig som vill jobba i en varierad roll ... Visa mer
Söker du sommarjobb? Tycker du om att jobba i en kundtjänstroll med både admin och telefon? Då finns nu möjlighet att jobba på ett marknadsledande företag inom skönhet - Wella!

Vi söker dig som vill stötta upp kundtjänstteamet under semesterperioder. Teamet består av cirka 10 engagerade medarbetare vars ansvar och arbete är att erbjuda utmärkt service mot Wellas kunder på hela nordiska marknaden. En utmärkt chans för dig som vill jobba i en varierad roll på ett framgångsrikt företag inom skönhetsbranschen.

Om Wella
Wella Company är en av världens ledande skönhetsföretag bestående av ikoniska varumärken så som Wella Professionals, ghd, OPI och Sebastian. Globalt sett jobbar 6000 personer utspritt i över 100 länder med att möjliggöra för konsumenter att se, känna sig och vara deras sanna jag. Läs mer om Wella på deras hemsida: www.wellacompany.com (http://www.wellacompany.com/).

Arbetsuppgifter
- Ta emot ärenden via mail, telefon och chatt från kunder, återförsäljare, säljare på Wella, frisörer m.fl.
- Orderhantering
- Stötta logistikavdelningen med leveransinformation
- Ge bästa möjliga service


Kvalifikationer

- Avslutad gymnasieutbildning
- Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Erfarenhet från service, erfarenhet från tidigare liknande kundtjänstroll är starkt meriterande
- God systemvana och kunskaper i Office-paketet, Excel främst
- Tidigare erfarenhet av orderhantering, helst i SAP, är meriterande


Vi tror utöver ovan kvalifikationer att dina personliga egenskaper är viktiga för att lyckas i rollen. Vi tror att du är social, kommunikativ, flexibel och en sann problemlösare. Du drivs av att hjälpa andra, både kunder och teammedlemmar, samt att erbjuda utmärkt service.

Praktiskt
- Anställningsperiod: 14 juni-13 augusti. Finns chans att få jobba deltid efter denna period
- Arbetstider: Vardagar mån-fre 8-16:30, heltid
- Plats: Solna
- Anställningsform: Konsultuppdrag via The Wofi, ambulerande tjänsteman


Denna rekrytering utförs av The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar i vanliga tider cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter 11 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där man hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund

-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. 12 månaders vikariat, chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, idag arbetar kundtjänst hemifrån
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Leaseplan

Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare! LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte... Visa mer
Är du en klippa på service? Har du vana av att hantera kunder via telefon och mejl? Trivs du i att jobba i team och kämpa mot gemensamma mål? Läs vidare!

LeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. De hanterar fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar. Nu söker vi dig som är serviceminded och vill vara med i deras kundtjänstteam, en möjlighet du inte vill missa!

Läs mer om LeasePlan på deras hemsida: https://www.leaseplan.com/sv-se/

Din nya arbetsplats

LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar i vanliga tider cirka 120 kollegor i en härlig atmosfär där det pågår mycket spännande inom bolaget. I ditt framtida team sitter 11 kollegor, ett drivet gäng med god teamkänsla där man hjälps åt kollegor emellan. På kontoret finns även ett välutrustat gym där du har möjlighet att träna på kostnadsfritt.

Om tjänsten

I tjänsten ingår du i Custom Service teamet som tar emot inkommande ärenden via telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Ni hanterar tillsammans förstakontakten med förare som leasat en bil och behöver hjälp med exempelvis: vägassistans, fakturafrågor, däckbyten, förarbyte, leasinguppgifter, försäkringsfrågor, kilometerrapportering etc. På sikt erbjuds många utvecklingsmöjligheter internt men du bör se denna roll som långsiktig för att vara en aktuell kandidat.

Passande bakgrund

-Tidigare erfarenhet inom kundtjänstroller
- Långsiktig ambition med den här rollen
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Systemvan. Erfarenhet av Salesforce är meriterande
- Körkort och intresse för bilar är ett plus

Vi värdesätter dina personliga egenskaper och söker dig som har en nyfiken personlighet med en vilja att lära och utvecklas. Du har god förståelse för kommunikation, vad god kundservice innebär och en genuin vilja att hjälpa andra. Att laget går före jaget tror. Du trivs väl i kontorsmiljö och i dina främsta arbetsredskap - telefon och dator. Har du dessutom ett intresse för bilar är det positivt men inget krav.

Notera att vi kommer begära utdrag ur belastningsregister i ett senare skede av processen.

Praktisk information
Omfattning: Heltid, 37.5 timmar arbetsvecka.
Anställning: Direktrekrytering till LeasePlan. 12 månaders vikariat, chans till förlängning
Arbetstider: 8:30-17.00 helgfria dagar.
Placering: Solna, idag arbetar kundtjänst hemifrån
Start: Omgående

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi selekterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Om tjänsten Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag! Om företaget Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värdering... Visa mer
Om tjänsten
Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag!

Om företaget
Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderingarna kundfokus, nyfikenhet, samarbete och förtroende!

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

Vi söker dig som:

- Talar/skriver svenska och engelska obehindrat
- Arbetat med telefon som verktyg
- Arbetat med någon form av service
- Gärna arbetat i ett CRM-system och ärendehanteringssystem
- Kunskaper i norska, danska, finska och/eller tyska är meriterande

Praktiskt
Start: Omgående
Längd: Initialt fram till 29 mars 2021.
Omfattning: 10-15 vardagar

I den här rekryteringen samarbetar Bisnode med The Wofi. Bifoga CV och om du vill personligt brev i din ansökan. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Att jobba som konsult på The Wofi
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Vi finns till som stöd, rådgivare och kaffekompis under hela konsultperioden :)

Ansök innan den 13 november för att optimera dina chanser. Om du söker efter den 13 november missar du första urvalet men kan fortfarande bli aktuell för tjänsten* Visa mindre

Junior Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Om tjänsten Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag! Om företaget Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värdering... Visa mer
Om tjänsten
Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag!

Om företaget
Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderingarna kundfokus, nyfikenhet, samarbete och förtroende!

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

Vi söker dig som:

- Talar/skriver svenska och engelska obehindrat
- Arbetat med telefon som verktyg
- Arbetat med någon form av service
- Gärna arbetat i ett CRM-system och ärendehanteringssystem
- Kunskaper i norska, danska, finska och/eller tyska är meriterande

Praktiskt
Start: Omgående
Längd: Initialt fram till 29 mars 2021.
Omfattning: 10-15 vardagar

I den här rekryteringen samarbetar Bisnode med The Wofi. Bifoga CV och om du vill personligt brev i din ansökan. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Att jobba som konsult på The Wofi
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Vi finns till som stöd, rådgivare och kaffekompis under hela konsultperioden :)

Ansök innan den 13 november för att optimera dina chanser. Om du söker efter den 13 november missar du första urvalet men kan fortfarande bli aktuell för tjänsten* Visa mindre

Customer Service Agent Specialist till Bisnode!

Nu söker vi erfarna medarbetare till Bisnodes team inom Customer Service i Solna! Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode rätt arbetsplats för dig. Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss. Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möj... Visa mer
Nu söker vi erfarna medarbetare till Bisnodes team inom Customer Service i Solna!

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode rätt arbetsplats för dig.

Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.

Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Som medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera våra kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster för att nämna några. Hos Bisnode blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.

Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

För att passa i denna roll har du...

- Arbetat med telefonen som verktyg
- Tekniskt intresse
- God datavana
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
- Arbetat med kundservice på ett medelstort - stort bolag.
- Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
- Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
- Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
- Arbetat med LEAN eller CI


Meriterande är om har...

- Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska

Praktiskt
Start: 4 januari
Kontrakt: Konsultuppdrag 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider: Heltid, kontorstider
Placering: Solna

Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag! Första urval kommer att göras vecka 51 så skicka in din ansökan innan slutet av vecka 51 för att du ska ha chans att komma med i första urvalet. Visa mindre

Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Om tjänsten Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag! Om företaget Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderi... Visa mer
Om tjänsten

Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag!

Om företaget

Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderingarna kundfokus, nyfikenhet, samarbete och förtroende!

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

Vi söker dig som:

- Talar/skriver svenska och engelska obehindrat

- Arbetat med telefon som verktyg

- Arbetat med någon form av service

- Arbetat i ett CRM-system och ärendehanteringssystem

- Kunskaper i norska, danska, finska och/eller tyska är meriterande

Praktiskt

Start: Omgående
Längd: Initialt ett års kontrakt
Omfattning: 10-15 vardagar

I den här rekryteringen samarbetar Bisnode med The Wofi. Bifoga CV och om du vill Personligt brev i din ansökan. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected] . Vi ser fram emot att höra från just dig!

Att jobba som konsult på The Wofi:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna som kan ersätta en kollega som kommer att gå på föräldraledighet. I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande. Vikariatet gäller i ett år men för rätt person finns det möjligheter till fortsättning.

Du kommer att arbeta med:

-Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
-Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
-Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
-Lägga beställningar internt efter signerad offert.
-Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Är du den vi söker?

-Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
-Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
-Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
-Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
-Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!

Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna som kan ersätta en kollega som kommer att gå på föräldraledighet. I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande. Vikariatet gäller i ett år men för rätt person finns det möjligheter till fortsättning.

Du kommer att arbeta med:

-Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
-Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
-Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
-Lägga beställningar internt efter signerad offert.
-Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Är du den vi söker?

-Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
-Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
-Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
-Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
-Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!

Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör med bilintresse till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna som kan ersätta en kollega som kommer att gå på föräldraledighet. I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande. Vikariatet gäller i ett år men för rätt person finns det möjligheter till fortsättning.

Du kommer att arbeta med:

-Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
-Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
-Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
-Lägga beställningar internt efter signerad offert.
-Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Är du den vi söker?

-Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
-Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
-Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
-Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
-Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!

Praktisk information:

Arbetstider: 8:30-17:00. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller [email protected]. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig! Visa mindre

Offertadministratör till LeasePlan i Solna!

Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan! LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nede... Visa mer
Är du bilintresserad och gillar mötet med kunden? Ansök till oss på LeasePlan!

LeasePlan är världsledande inom operationell billeasing och en av de internationellt ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har vi kontor i över 30 länder fördelade på fyra kontinenter och vi är över 7 000 anställda som tillsammans förvaltar 1,9 miljoner fordon. LeasePlan Sverige är ett helägt dotterbolag till LeasePlan Corporation N.V. som har sitt säte i Nederländerna. LeasePlan sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Solna och här arbetar ca 120 kollegor.

Vi söker nu nästa stjärna som kan ersätta en kollega som kommer att gå på föräldraledighet. I din roll ansvarar du för att våra förare snabbt får svar på sina offertförfrågningar och du gör det med en hög servicenivå. Du är en del av ett engagerat team på ungefär 15 kollegor. Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt och därför är det av stor vikt att du brinner för service och ett kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper. Har du lätt för språk och kan mer än svenska och engelska är det meriterande. Vikariatet gäller i ett år men för rätt person finns det möjligheter till fortsättning.

Du kommer att arbeta med:
-Räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
-Svara på mail och telefon angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
-Informera och vara rådgivande för kunder hur det är att leasa en bil samt lämpligt val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
-Lägga beställningar internt efter signerad offert.
-Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Är du den vi söker?
-Erfarenhet av kundkontakt och förståelse för vad god kundservice innebär.
-Intresse för bilar är av stor vikt. Du bör annars ha dokumenterad erfarenhet av att ha lärt dig ett brett produktsegment eller påvisat förmåga att självständigt söka upp information.
-Noggrann och mån om att beräkningar av offerter blir korrekta.
-Vi söker en lagspelare som trivs med att arbeta i ett team, samtidigt som du kan jobba självständigt.
-Flytande svenska och engelska. Övriga språkkunskaper meriterande!

Praktisk information:
Arbetstider: 8:30-17:00 med möjlighet till flextid. 37,5 timmar arbetsvecka.
Start: Omgående.
Omfattning: Ett års konsultuppdrag via The Wofi med chans till förlängning.

Bakgrundskontroll kommer att göras på slutkandidat av rutinmässiga skäl.

Som konsult hos The Wofi omfattas du av kollektivavtal med Unionen och tjänstepension. I den här rekryteringsprocessen samarbetar LeasePlan med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Missa inte att visa ditt intresse för tjänsten omgående, selektering av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas inom kort. Visa mindre

Customer Service Agent på deltid sökes till Bisnode i Solna!

Om tjänsten Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag! Om företaget Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderi... Visa mer
Om tjänsten

Letar du deltidsjobb och brinner för service - läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00-15:00 måndag till fredag!

Om företaget

Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. I organisationen jobbar cirka 2 100 medarbetare och kontoret i Solna präglas av värderingarna kundfokus, nyfikenhet, samarbete och förtroende!

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

Vi söker dig som:

- Talar/skriver svenska och engelska obehindrat

- Arbetat med telefon som verktyg

- Arbetat med någon form av service

- Arbetat i ett CRM-system och ärendehanteringssystem

- Kunskaper i norska, danska, finska och/eller tyska är meriterande

Praktiskt

Start: Omgående
Längd: Initialt ett års kontrakt
Omfattning: 10-15 vardagar

I den här rekryteringen samarbetar Bisnode med The Wofi. Bifoga CV och om du vill Personligt brev i din ansökan. Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected] . Vi ser fram emot att höra från just dig!

Att jobba som konsult på The Wofi:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc. Visa mindre

Customer Service Agent Specialist med intresse för IT till Bisnode sökes!

Nu söker vi erfarna medarbetare till vårt team inom Customer Service i Solna! Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode rätt arbetsplats för dig. Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss. Om arbetet Som medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att s... Visa mer
Nu söker vi erfarna medarbetare till vårt team inom Customer Service i Solna!

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode rätt arbetsplats för dig.

Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.

Om arbetet

Som medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera våra kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster för att nämna några. Hos Bisnode blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarsområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.

För att passa i denna roll

Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Krav

- Arbetat med telefonen som verktyg
- Tekniskt intresse
- God datavana
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
- Arbetat med kundservice på ett medelstort - stort bolag.
- Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
- Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
- Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
- Arbetat med LEAN eller CI


Meriterande

- Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska

Praktiskt
Kontrakt: Konsultuppdrag fram till april 2021, heltid 40h/vecka
Start: Omgående
Placering: Stockholm, Solna

Att jobba som konsult på The Wofi

Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på [email protected]. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag! Visa mindre